reede, 6. märts 2020
Teise kontakttunni refleksioon ja loetu ülevaade
Teises kontaktunnis saime töötada MicroBittidega ning selgus, et kui pole peale eelmist koolituspäeva seadet kasutanud, siis tuli hakata mälu värskendama, et sellega õppejõu poolt antud ülesannet täita.
Tutvusime viktoriiniga "Kobras" ning saime arendada loogilist mõtlemist. Kindlasti plaanin neid viktoriine kasutada edaspidi informaatika tundides.
LePlanner keskkonnas tuli koos rühmakaaslastega mõelda üks tunnikava, milles oleks nii informaatikat kui ka lõimingut teiste õppeainetega.
Lugemisnurgas tutvusin seekord eestikeelsete materjalidega, sest inglise keelse kirjanduse lugemine oleks võtnud palju aega ja niigi tuli tõlkida inglise keelest kaks aktiivõppe meetodite tutvustust.
Tutvusin "Meetodid loodusõpetuse tundide mitmekesistamiseks" artikliga ning sain ideid, mida soovin kindlasti loodusõpetuse tundides õpilastega katsetada. Osa meetodeid olid täitsa tuttavad, kuid meelest läinud ning hea oli neid jällegi meelde tuletada. Leidsin, et artiklis oli palju konkreetseid juhendeid, mida on hea tunni ettevalmistamisel kasutada.
Teiseks valisin slaidiprogrammi "Aktiivõpe informaatika tunnis", mille vaatamisest oli palju kasu just seepärast, et sain mõtteid ja ideid mooduli lõpuks valmiva tunnikava koostamiseks.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar